Qui som

Associació Turistica d’Empresaris, Professionals i Comerciants d’Altafulla

ATECA

Creada l’any 2001, l’Associació Turistica d’Empresaris, Professionals i Comerciants d’Altafulla (ATECA) integra a tots els empresaris, treballadors autònoms o per compte propi que tinguin treballadors al seu servei, pertanyent al terme municipal d’Altafulla i àrea d’influència.

Sense el seu teixit turístic, comercial i empresarial, Altafulla no seria allò que és ara, un municipi potent i ple d’oportunitats on es treballa a diari per oferir la màxima qualitat al públic i aconseguir l’excel·lència de cara al client final.

El teixit comercial del barri marítim o de la part de la vila, s’uneix a les empreses més grans per acabar sumant a favor del municipi i els qui hi viuen, però també per tots aquells que el visiten en qualsevol època de l’any. Altafulla és allò que espera cada persona que la veu per primer cop i la viu per sempre més.

Altafulla és comerç, tots fem Altafulla.

CONTACTAR

Carrer Mossèn Miquel Amorós, 2A, 43893 Altafulla