Què oferim

missió

C-icono-ATECA

valors

ATECA és l’espai de consulta i assessorament que necessita en tot moment un petit o mitjà comerç, una gran empresa o un autònom. És una entitat que respon a les necessitats dels associats i associades en el moment en què ho necessiten.

La nostra associació treballa per aconseguir convenis, descomptes i avantatges per als seus membres a través de col·laboracions, sinergies i dinàmiques de treball amb institucions, organitzacions empresarials i altres associacions de l’àmbit del comerç i l’empresa.

Igualment, realitzem activitats formatives per als socis i sòcies i posem al seu abast la seu social perquè la puguin utilitzar com a espai de reunions. Mantenim una alta activitat social durant tot l’any amb Altafulla, la seva gent i les entitats i col·lectius que formen part del teixit associatiu, educatiu, cultural o en altres àmbits. Tenim clar que tots fem créixer el nostre municipi només si som capaços d’anar en una sola direcció.