Hem fet a xarxes una campanya on hem recordat tots aquells motius que es poden tenir per comprar al comerç d’Altafulla i rebre els serveis de les seves empreses i establiments. N’hi ha molts i tots són bons. Comprar als comerços associats d’ATECA vol dir rebre un tracte professional, aconseguir un producte de màxima qualitat i amb la garantia que estem fent comerç de proximitat. Dormir, descansar, reposar a Altafulla té un abans i un després perquè als establiments hotelers associats a ATECA s’hi troba el millor TRACTE dels seus professionals que et fan sentir com a casa, amb tota la COMODITAT que es necessita, resposar i desconnectar, amb la SEGURETAT que suposa estar en un espai de proximitat i sentir-se ben cuidat.

I, lògicament, hi ha molts motius per venir a gaudir dels restaurants d’Altafulla. S’hi menja PRODUCTE de primera qualitat, et sents CÒMODE com a casa i tot sota la dieta mediterrània que és simbol de SALUT. Per tots aquests motius, variats i ben vàlids, hem recordat a tothom que apostar pel comerç del nostre municipi és apostar en ferm. Us compartim les imatges que hem utilitzat en aquesta campanya a xarxes.