Des d’ATECA ens solidaritzem amb tota la família Nicolas Vitali arran dels fets que van tenir lloc ahir dissabte, quan el temporal es va endur part del restaurant, en el què considerem que és un exemple més de la mala gestió que l’actual equip govern fa de la platja del municipi.

La junta executiva d’ATECA ens reunirem aquest dimarts al matí amb caràcter d’urgència, un cop haguem pogut escoltar el Ple que l’ajuntament ha convocat la nit de demà dilluns, i prendrem les mesures que considerem oportunes. Entre elles, i de manera especial, ja us avancem a tots els socis i sòcies que convocarem una Assemblea Extraordinària d’ATECA aquesta propera setmana per aconseguir una postura comuna i única entre tots/es els qui formem part de l’associació i per a la defensa dels nostres interessos.

Considerem que l’explicació donada per l’actual equip de govern, argumentant que la culpa és del temporal i per no disposar de cimentació els locals afectats, és una excusa “fora de lloc, vergonyosa i un símptoma de la despreocupació que tenen vers el teixit empresarial i comercial del municipi”. Aquest intent de netejar-se les mans i “treure’s les puces de sobre” no els servirà i els qualifica com a inoperants.

Pel que fa a l’Assemblea Extraordinària que us hem comentat, sereu convocats a ella entre demà dilluns i el dimarts. Creiem que és molt important que hi pugueu assistir tots i totes perquè ens hi juguem molt com a col·lectiu que viu i conviu en un municipi que viu del turisme, el servei i el comerç. Això va més enllà del què representa la platja, del model de negoci que volem, de la rellevància del comerç i el turisme a la nostra població. Els fets succeïts han creuat de lluny la línia vermella i ara hem de lamentar danys a la propietat i el perill que pateix una família sencera que comprova com tot el seu esforç i dedicació per aixecar un negoci, se’n va a norris per una negligència política imperdonable de l’actual govern.

Ara, mes que mai, per responsabilitat, hem d’actuar. Us mantindrem informats.

Enviem molta força i molts ànims a tota la família del Voramar. Estem amb tots vosaltres.