Per quart any consecutiu, l’Associació Turística d’Empresaris i Comerciants d’Altafulla, ATECA, ha convocat el Concurs de Cantaires del Baix Gaià que ja forma part del calendari d’accions nadalenques i comercials de les comarques de Tarragona.

El concurs, amb clara temàtica nadalenca, és obert a grups corals o vocals i solistes. Cada grup o solista pot presentar un sol vídeo enregistrat en format horitzontal i els vídeos han de tenir una durada mínima de 3 minuts, incorporant un element físic que digui “Nadal a Altafulla 2023”.

El termini de presentació és el 26 de novembre i cal enviar els vídeos al correu info@associacioateca.org. Un cop tancat el termini, del 27 de novembre al 6 de desembre s’obrirà el període per a la votació popular ja que el públic decideix un dels tres premis que es donen el dia del lliurament que, enguany, tindrà lloc en el marc del Mercat de Nadal d’Altafulla incloent una actuació musical.

Hi haurà un primer premi de 300€, un segon premi de 200€ i un premi del jurat popular amb els vots a Youtube de 100€.