Amb l’objectiu de promoure la rellevància del comerç local i de proximitat, L’Associació Turística d’Empresaris i Comerciants d’Altafulla (ATECA) ha convocat la III edició del Concurs de Dibuix i la I edició del Concurs Literari adreçat a tot l’alumnat dels centres educatius d’Altafulla i dividit en les categories de Primària, ESO i BAT.

El tema central dels dos concursos és el lema de l’associació “Tu fas comerç, Tu fas Altafulla”, de manera que els dibuixos i els textos que es presentin han de tractar o destacar els vincles del comerç altafullenc amb la seva gent, la història del comerç a Altafulla o altres aspectes però sempre donant importància al comerç i al municipi.

La principal novetat d’aquest any és que els guanyadors i guanyadores, a més de repartir-se els més de 600 euros dels diversos premis i categories, que són vals de compra als comerços altafullencs, veuran publicades les seves obres en un llibre que ATECA editarà i que recollirà els treballs guanyadors i també finalistes de cada categoria dels dos concursos.

En ambdós casos, sigui el concurs de dibuix o el d’àmbit literari, el termini de presentació dels treballs finalitzarà la nit del diumenge 22 d’octubre de 2023. Els membres dels jurats dels dos concursos, formats per professionals del sector artístic i literari, a més dels membres de la Junta d’ATECA, analitzarà els treballs i resoldrà els noms dels guanyadors i guanyadores. L’acte de lliurament dels premis tindrà lloc el 17 de novembre.

El Concurs de Dibuix arriba enguany a la seva tercera edició i en anys anteriors ha tingut molt bona acollida. El Concurs Literari és la novetat d’enguany i, com l’altre, té el repte de promoure la creativitat dels més joves i fer-los pensar en la rellevància que té el comerç local en un municipi com Altafulla.

BASES DELS CONCURSOS (CLIC)